Przejdź do treści

FAQ

ZAMÓWIENIA

Czy zamówienie można złożyć telefonicznie?

Zamówienie można przesłać mailem (info@tedmar.com.pl), a w przypadku produktów gotowych można złożyć zamówienie przez sklep internetowy (http://www.tedmar.com.pl/).

Ile trwa realizacja zamówienia?

W przypadku produktów zamawianych przez sklep online termin realizacji znajduje się zawsze przy opisie produktu i w zależności od rodzaju produktu może wynosić od 48 godzin do ok. 14 dni roboczych.

Realizacja szycia ubrań według indywidualnego zamówienia zależy m.in. od stopnia skomplikowania danego projektu oraz zamawianych ilości. Czas realizacji zamówienia trwa od około 7 do 21 dni roboczych, a rozpoczyna się w momencie pisemnej akceptacji zamówienia przez klienta oraz zaksięgowania wpłaty na koncie firmy.

Termin realizacji od pełnej akceptacji klienta - co to znaczy?

Pełna akceptacja nie dotyczy zamówień składanych w sklepie online.

Aby rozpocząć realizację szycia ubrań według indywidualnego zamówienia klienta, niezbędna jest pisemna akceptacja klienta oraz opłacenie zamówienia. Po otrzymaniu akceptacji oraz wpłaty nasi doradcy wysyłają potwierdzenie przyjęcia zamówienia mailem wraz z przewidywanym terminem realizacji.

DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

Jak mogę opłacić zamówienie?

Oferujemy kilka form płatności:

Tradycyjny przelew, czyli wpłata wymaganej kwoty na numer konta bankowego podany w zamówieniu.

Pobranie - dostępne wyłącznie przy zakupach nieprzekraczających kwoty 300 zł. Przy wyborze tej formy płatności do ceny przesyłki doliczany jest dodatkowo koszt pobrania.

Płatności elektroniczne - dokonywane przez nasz sklep online.

W przypadku zakupów dokonywanych na miejscu, w Raszynie przy ul. Jesiennej 1B, istnieje możliwość płatności kartą oraz gotówką.

Czy udzielacie rabatów?

Zależy nam na tym, aby klienci otrzymali produkt najwyższej jakości w jak najlepszej cenie. W firmie TEDMAR ceny zależą od rodzaju tkaniny, stopnia skomplikowania danego projektu oraz zamawianych ilości. W odpowiedzi na zapytanie wysyłamy przejrzystą kalkulację.

Jak dostarczane są produkty?

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz INPOST. Więcej na ten temat tutaj.

REKLAMACJE I ZWROTY

Kiedy mogę zwrócić towar?

Większość produktów zakupionych w TEDMAR można zwrócić w przeciągu 14 dni od zakupu. Nie dotyczy to jednak produktów personalizowanych (np. haftowanych) czy szytych lub zamawianych na specjalne zamówienie klienta. Te nie podlegają zwrotowi lub wymianie.

Przy zwrocie lub wymianie obowiązuje opłata manipulacyjna w wysokości 15% wartości produktu.

Nie otrzymałem zamówionego produktu. Co zrobić?

W pierwszej kolejności prosimy sprawdzić, jaki jest termin realizacji przy każdym zamówionym produkcie. Bywa bowiem tak, że jeden produkt ma termin realizacji ok. 2-4 dni roboczych, a inny 7-14 dni roboczych. W takim wypadku zamówienie wysyłane jest w terminie ok. 7-14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia i wpłaty. Prosimy zwrócić również uwagę, że termin podawany jest w dniach roboczych, a nie kalendarzowych. Jeśli jednak po upływie terminu, nie otrzymałeś zamówienia, skontaktuj się z nami na info@tedmar.com.pl. Postaramy się, jak najszybciej sprawdzić, co się stało.

Co jeśli kupiłem za duży lub za mały produkt?

Jeśli produkt nie był personalizowany lub szyty na zamówienie, to w przeciągu 14 dni można wymienić na inny rozmiar lub inny produkt.

Przy niektórych produktach może obowiązywać opłata manipulacyjna.

Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy?

Zwroty staramy się realizować najszybciej jak to możliwe. Procedura zwrotu wraz z kontrolą zwracanego produktu oraz obiegiem dokumentów księgowych trwa ok. 7-10 dni roboczych. Jeśli w tym terminie nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami na: info@tedmar.com.pl.

Na jaki adres odesłać zwracane lub reklamowane produkty?

Zwrotu towarów prosimy dokonywać na adres: TEDMAR, Jesienna 1 B, 05-090 Raszyn. Wyjątek stanowią meble, urządzenia, szkło, porcelana czy sztućce. Więcej na ten temat tutaj.

PRANIE I KONSERWACJA

Jak prać ubranie?

Każdy produkt zakupiony w firmie TEDMAR posiada wszytą metkę z instrukcją konserwacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.

Jak najlepiej spierać plamy?

Od lat mamy nasz magiczny sposób na spieranie plam. :) To środek, który każdy znajdzie w domu - płyn do mycia naczyń. Więcej na ten temat tutaj.

HAFT, NADRUK

Czy wykonujecie hafty lub nadruki?

Tak, wykonujemy wszelkie rodzaje personalizacji: haft, nadruk, laser, a nawet grawer. Dzięki własnej pracowni jesteśmy w stanie zaoferować usługę najwyższej jakości w atrakcyjnej cenie.

Co jest lepsze na ubrania: haft czy nadruk?

Odpowiedź nie jest jednoznaczna. To wszystko zależy od tego, co chcemy wydrukować czy nahaftować, w jakim miejscu oraz do czego ma służyć ubiór.

Co do zasady rekomendujemy haft, gdyż jest on najtrwalszą i najbardziej elegancką metodą personalizacji.

Są jednak sytuacje, gdy wzór jest bardzo skomplikowany i zawiera wiele cieniowań czy też jest bardzo duży, to w takich przypadkach polecamy nadruk.

Na denimie lub dżinsie istnieje także możliwość wypalania wzoru laserem.

Jeśli masz wątpliwości, która z metod będzie najlepsza dla Ciebie, skontaktuj się z naszymi doradcami (kontakt).

Jak zamówić haft?

Instrukcję zamawiania haftu znajdziesz tutaj.

WYMIARY

Jak poprawnie dobrać rozmiar ubrania?

Zamawianie ubrań bez przymierzenia nie jest prostą sprawą, dlatego zawsze namawiamy klientów, aby skorzystali z usługi wypożyczenia. Jest to szczególnie ważne, gdy ubranie ma być haftowane lub szyte na zamówienie, gdyż takich produktów nie można zwrócić ani wymienić.

Jak działa wypożyczenie? Zamawiasz model w jednym lub dwóch rozmiarach i my wysyłamy go do Ciebie za kaucją. Przymierzasz i wybierasz rozmiar, który najlepiej Tobie pasuje. Wysyłasz do nas w celu wykonania haftu, a my odsyłamy do Ciebie gotowe ubrania z haftem. :) Minusem jest to, że musisz ponieść dodatkowe koszty przesyłki, ale zdecydowanym plusem jest to, że cieszysz się dobrze wyglądającym i świetnie pasującym ubraniem.

A co jeśli nie chcę lub nie mam możliwości, np. ze względu na ograniczony czas, skorzystać z usługi wypożyczenia? Wtedy najlepiej sprawdzić na stronie produktu, jakie są wymiary gotowego produktu (napis 'Tabela rozmiarów' przy funkcji wyboru rozmiaru). Jeśli takiej informacji nie znalazłeś na stronie produktu, napisz do nas, chętnie Ci pomożemy. Przy tabeli wymiarów gotowego produktu znajdziesz również instrukcję jak dobrać odpowiedni rozmiar.

A co jeśli żaden z rozmiarów nie pasuje? Wtedy pozostaje usługa szycia premium lub vip. Więcej na temat rodzajów usług szycia znajdziesz tutaj.

Jak się zmierzyć jeśli chcę skorzystać z usługi szycia na zamówienie?

1. OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: Umieść centymetr pod ramionami i mierz w najszerszym miejscu klatki piersiowej. Zwróć uwagę czy centymetr jest ustawiony horyzontalnie, analogicznie do poziomu podłogi. Dokonaj pomiaru na obcisło, bez luzów.

2. OBWÓD PASA/TALII: Stań wyprostowany, ale zrelaksowany ze złączonymi nogami. Trzymaj centymetr horyzontalnie, analogicznie do poziomu podłogi. Mierz na naturalnej wysokości pasa. Dokonaj pomiaru na obcisło, bez luzów.

3. OBWÓD BIODER: Pozycja taka sama jak przy mierzeniu obwodu pasa. Mierz w najszerszym miejscu bioder. Dokonaj pomiaru na obcisło, bez luzów.

4. WEWNĘTRZNA DŁUGOŚĆ NOGAWKI: Znajdź podobne spodnie, które dobrze na Tobie leżą. Zmierz od krocza do końca nogawki.

5. OBWÓD SZYI (tylko u mężczyzn): Umieść centymetr przy podstawie szyi i zmierz dookoła.

Koszyk

Twój koszyk jest obecnie pusty.

Kup teraz
Tabela Rozmiarów